Ez volt az ebédem a mai napon


Kókusz és olívaolajon párolt, tetszés szerinti mennyiségű fejeskáposzta, kelkáposzta, kelbimbó, házi bió paradicsom ( jó a bolti is ), sült csirkemáj, 1 evőkanál sörélesztőpehely, 2db felvert tojás, só. A zöldségek és a csirkemáj párolása kb. 5 percig tartson fedő alatt, majd hozzáadjuk a sót és a sörélesztő pelyhet, összekeverjük és ráöntjük a tojást, és ízlés szerint lágyabbra, vagy keményebbre sütjük. Lényeges, hogy ne legyen szétfőzve, hanem viszonylag roppanósak maradjanak a káposztafélék, és ne essen szét teljesen a paradicsom se. Így a rövidebb elkészítési idő miatt, nem sérül a tápanyagok többsége. Tálaláskor én tettem még rá 1 teáskanál kókusz és 2 teáskanál hidegen sajtolt olívaolajat. Lehet rászórni egy marék reszelt sajtot (opcionális). Utána ittam egy pohár citromos, almaecetes vizet ( 1/2 liter vízhez  egy citrom levét és két evőkanál almaecetet adtam) az emésztés javítására. Fél órával később ittam egy kávét 1 teáskanál kókusz, 1 teáskanál olívaolajjal és 1 teáskanál vajjal elkeverve, édesítés nélkül. Ezt golyóálló kávénak hívják a ketóban. Az amerikaiak egy bögrényi kávét isznak és abba nagyobb mennyiségű vajat és kókuszolajat (kb. 62-65 % MCT tartalmú) vagy tiszta MCT ( kókuszolajból van kivonva) olajat tesznek. Beindítja az anyagcserét, és a magas kalóriatartalom miatt csökkenti az éhségérzetet. Én teába is a kisebb mennyiséget teszem, és úgy iszom meg. Ezt az ebédet vegánok és vegetáriánusok is megcsinálhatják az állati eredetű összetevők kihagyásával.

Jó egészséget kívánok Nektek!

Előkészítés


Párolás után

Tojással megsütve


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Pál II. levele a Korinthusbeliekhez 12.fejezet.-2023.09.11.

János jelenésekről 14.fejezet.-2023.12.11.

János apostolnak közönséges I. levele 1.fejezet.-2023.11.20.