Mai ige(biblia)-2021.03.28.

 


Jób könyve 17. fejezet.

Folytatás: Jób maga körül nem lát mást, csak nyomorúságot és maga előtt csak a sírt.

Még mindig csúfot űznek belőlem! Szemem az ő patvarkodásuk között virraszt.

Kezest magadnál rendelj, kérlek, nékem; különben ki csap velem kezet?

Minthogy az ő szívöket elzártad az értelem elől, azért nem is magasztalhatod fel őket.

Aki prédává juttatja barátait, annak fiainak szemei elfogyatkoznak.

Példabeszéddé tőn engem a népek előtt, és ijesztővé lettem előttök.

A bosszúság miatt szemem elhomályosodik, és minden tagom olyan, mint az árnyék.

Elálmélkodnak ezen a becsületesek, és az ártatlan a képmutató ellen támad.

Ám az igaz kitart az ő útján, és a tiszta kezű ember még erősebbé lesz.

Nosza hát, térjetek ide mindnyájan; jőjjetek, kérlek, úgy sem találok bölcset köztetek.

Napjaim elmulának, szívemnek kincsei: terveim meghiúsulának.

Az éjszakát nappallá változtatják, és a világosság csakhamar sötétséggé lesz.

Ha reménykedem is, a sír már az én házam, a sötétségben vetettem az én ágyamat.

A sírnak mondom: Te vagy az én atyám; a férgeknek pedig: Ti vagytok az én anyám és néném.

Hol tehát az én reménységem, ki törődik az én reménységemmel?

Leszáll az majd a sír üregébe, velem együtt nyugoszik a porban.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Pál II. levele a Korinthusbeliekhez 12.fejezet.-2023.09.11.

János jelenésekről 14.fejezet.-2023.12.11.

János apostolnak közönséges I. levele 1.fejezet.-2023.11.20.