Mai ige(biblia)-2021.07.26.

 


Zsoltárok könyve 95. fejezet.

Isten dicséretére való hívogatás, engedetlenségtől való óvás.

Jőjjetek el, örvendezzünk az Úrnak; vigadozzunk a mi szabadításunk kősziklájának!

Menjünk elébe hálaadással; vigadozzunk néki zengedezésekkel.

Mert nagy Isten az Úr, és nagy király minden istenen felül.

Akinek kezében vannak a földnek mélységei, és a hegyeknek magasságai is az övéi.

Akié a tenger, és ő alkotta is azt, és a szárazföldet is az ő kezei formálták.

Jőjjetek, hajoljunk meg, boruljunk le; essünk térdre az Úr előtt, a mi alkotónk előtt!

Mert ő a mi Istenünk, mi pedig az ő legelőjének népei és az ő kezének juhai vagyunk; vajha ma hallanátok az ő szavát.

Ne keményítsétek meg a ti szíveteket, mint Meribáhnál, mint Maszszáh napján a pusztában:

Ahol megkisértettek engem a ti atyáitok; próbára tettek engem, jóllehet látták az én cselekedetemet.

Negyven esztendeig bosszankodtam e nemzetségen, és mondám: Tévelygő szívű nép ők, és nem tudják ők az én utamat!

Akiknek megesküdtem haragomban: Nem mennek be az én nyugalmam helyére.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Pál II. levele a Korinthusbeliekhez 12.fejezet.-2023.09.11.

János jelenésekről 14.fejezet.-2023.12.11.

János apostolnak közönséges I. levele 1.fejezet.-2023.11.20.