Mai ige(biblia)-2021.06.15.

 


Zsoltárok könyve 54. fejezet.

Könyörgés szabadításért.

Az éneklőmesternek, hangszerekkel; Dávid tanítása;

Mikor a Zifeusok eljöttek, és azt mondák Saulnak: Nem mi nálunk lappang-é Dávid?

Isten, a te neveddel szabadíts meg engemet, és a te hatalmasságoddal állj bosszút értem!

Isten, hallgasd meg az én imádságomat, figyelmezz az én szájam beszédeire.

Mert idegenek támadtak ellenem, és kegyetlenek keresik lelkemet, akik nem is gondolnak Istenre. Szela.

Ímé, Isten segítőm nékem, az Úr az én lelkemnek támogatója.

Bosszút áll az utánam leselkedőkön; a te igazságod által rontsd meg őket.

Kész szívvel áldozom néked: áldom a te nevedet, Uram, mert jó.

Mert minden nyomorúságból megszabadított engem, s megpihentette szemeimet ellenségeimen.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Pál II. levele a Korinthusbeliekhez 12.fejezet.-2023.09.11.

János jelenésekről 14.fejezet.-2023.12.11.

János apostolnak közönséges I. levele 1.fejezet.-2023.11.20.