Megtérési ima / Prayer of conversion

                                              Üdvözőllek benneteket! / Welcome!

Ezt a megtérési imát azért írtam, hogy ha szeretnéd befogadni az életedbe Jézust, akkor lehetőséged legyen megtenni, akár azonnal is. Fontos, hogy hittel mond el!

I wrote this conversion prayer so that if you want to embrace Jesus in your life, you will have the opportunity to do it right away. It is important that you speak with faith!

DRÁGA ÚR JÉZUS! SZÜKSÉGEM VAN RÁD! SAJNÁLOM,HOGY MEGSZEGTEM A TÖRVÉNYEIDET. KÉRLEK, BOCSÁSS MEG NEKEM. KÖSZÖNÖM, HOGY MEGHALTÁL ÉRTEM A KERESZTEN. A VÉREDDEL TÖRÖLD EL MINDEN VÉTKEMET. KINYITOM ÉLETEM KAPUJÁT,ÉS BEFOGADLAK TÉGED,MINT URAMAT ÉS MEGVÁLTÓMAT. KÉRLEK,IRÁNYÍTSD AZ ÉLETEMET, ÉS TÉGY OLYANNÁ,AMILYENNÉ TE AKAROD,HOGY LEGYEK. ÁTADOM NEKED A LELKI FÁJDALMAIMAT IS,KÉRLEK,VEDD EL TŐLEM. KÖLTÖZZ A SZÍVEMBE, TÖLTS BE A TE SZENT LELKEDDEL, ÉS LÉGY AZ ÉLETEM RÉSZE. BOCSÁSD MEG A BŰNEIMET,ÉS VIGYÉL A MENNYBE. A JÉZUS NEVÉBEN KÉREM, ÁMEN!

Dear Lord JESUS! I Need you! Sorry for breaking your laws. Please forgive me. Thank you for death for the cross. Clear all my false with your blood. I open the  gate of my life and receive you as  my master and redemeer. Please control my life, so that I can be as you wish. I'll give you my spiritual pain, too, please take it from me. Move to my heart, fill it with your Holy Soul, and be a part of my life. Forgive my sins, and take me to heaven. In the name of Jesus, please, Amen!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Pál II. levele a Korinthusbeliekhez 12.fejezet.-2023.09.11.

János jelenésekről 14.fejezet.-2023.12.11.

János apostolnak közönséges I. levele 1.fejezet.-2023.11.20.